Když se řeší SEO, někteří lidé se do něj bojí investovat větší množství prostředků, protože mají strach z toho, že se jim mezi širokou konkurencí nepodaří probojovat na viditelné pozice ve výsledcích vyhledávání. To je ovšem zbytečný strach a skutečnost, že se vaše konkurence také věnuje SEO, by vás rozhodně odradit neměla.
Základem SEO je vždy analýza klíčových slov, se kterou se stanoví vhodná klíčová slova, která budete podporovat. Mnoho lidí volí zbytečně příliš konkurenční výrazy. Nemusíte cílit na stejný výraz, kde se chce umístit stovka jiných webů na první pozici, zvolit můžete i longtailové výrazy, nemají sice tolik hledání, ale zato mají menší konkurenci. Větší množství méně hledaných slov je tak často lepší volbou než cílit na slovo, kterého nemůžete dosáhnout. Posun v pozicích na méně konkurenční slova je rychlejší a můžete tak dosahovat větších spěchů než lidé, kteří cílí na příliš konkurenční slova.
Bojujte kvalitou
Seo optimalizace na Google se dnes z velké části opírá o obsah. Vyhledávače upřednostňují weby, které jsou plně validní a mají dostatek obsahu. Postarejte se, aby na tom byl váš web perfektně z hlediska ON page, pracujte pravidelně na obsahu a můžete tak snadno překonat weby, které tak kvalitní nejsou a třeba nemají tolik textového obsahu, nejsou responzivní, chybí jim SSL certifikát, déle se načítají, nemají právně vyplněné meta informace a mnoho dalšího. Kvalitním webem se tak můžete snadno dostat před weby s nedostatky.
Pokud chcete dosáhnout, aby byl váš web kvalitní, obraťte se na agenturu na Seoconsult.cz, zajistí i seo optimalizace na wordpress, analýzy kl. slov, PPC reklamu, reklamu na sociálních sítích a mnoho dalšího.